איך לבחון טיולים מאורגנים ולבחור את היעד הבא שלנו?

0
918
איך לבחון טיולים מאורגנים ולבחור את היעד הבא שלנו?

יציאה לחופשה הוא אחד הדברים החשובים ביותר שיש לאנשים במהלך השנה. מרוץ החיים הקדחתני שאנו חיים בו גורם לנו להיות סביב העבודה, הבית, הילדים, הלימודים וכל הזמן לעסוק במשהו מבלי לעצור לרגע ולהשקיע בעצמנו. החופשות שלנו, בין אם אנו נוסעים עם בני/בנות הזוג לבד או מצרפים את הילדים – מאפשרות לנו להתגבש יחד, ליהנות, לנוח ולטעון אנרגיות חדשות בגוף ובנפש שלנו. זוג ממוצע יוצא לנופש או טיול לחו"ל פעם בשנה עד שנתיים בדרך כלל. אנו אוהבים לטייל בעולם, לראות מקומות חדשים, להכיר תרבויות חדשות, ליהנות מאטרקציות מלהיבות ועוד. אך מה עדיף? לארגן את הטיול בעצמנו או להצטרף לטיול מאורגן?

טיול מאורגן או טיול פרטי?

ובכן אין לכך תשובה חד משמעית. יש כאלה שיעדיפו לשלוט בכל מה שקורה בטיול, לארגן את הטיול בעצמם עד לפרט האחרון ולדעת שאין שעות קבועות שהם צריכים לקום בהם בבוקר או להתחשב באנשים אחרים בקבוצה. מצד שני לטיול מאורגן יש יתרונות רבים: מישהו כבר דאג לכל כאב הראש עבורנו ודאג למקומות הלינה, לאטרקציות, למסלול אטרקטיבי, הסעות וכל מה שצריך. כל שנותר לנו הוא רק לפנות את התאריכים ולהצטרף! כמובן שמארגני טיולים גם מנוסים יותר בהכרת מדינות היעד, בתי המלון, החוקים, האטרקציות, הכבישים והאנשים הנמצאים שם ויכולים להדריך אותנו, ללוות אותנו ולאפשר לנו להגיע מוכנים יותר ונינוחים יותר אל הטיול.

מה אנו צריכים לבדוק לפני שנבחר יעד לטיול מאורגן?

  • כמה אנשים יכולים להצטרף?
  • האם מדובר בטיול המתאים גם לילדים? (במידה ואנו רוצים לצרף את הילדים)
  • כמה אנשים הולכים להיות בקבוצה?
  • האם ההסעות הנן ממוזגות ובכלל מה מזג האוויר במדינת היעד בהתאם לתאריכי הנסיעה?
  • האם המדריך שמלווה אותנו במהלך הטיול הוא ישראלי דובר עברית?
  • לכמה זמן אנו רוצים/יכולים לצאת לטיול?
  • מה המחיר לאדם כמובן.
  • מה איכות בתי המלון ומתחמי הלינה בטיול?
  • אילו אטרקציות משולבות בטיול?
  • ועוד…

טיולים מאורגנים למקומות שווים:

טיול מאורגן למונטנגרו – אומרים שהיא אחת המדינות היפות בעולם כולו ובאירופה בפרט. המדינה הנהדרת הזו מציעה לנו טיול מושלם בעיקר לזוגות רומנטיים ואנשי הרפתקאות וטבע. נופים מרהיבים, אטרקציות אקסטרים, טיולי ג'יפים, קיאקים ועוד מגוון אטרקציות מלהיבות.

טיול לקירגיזסטן – מסע בעקבות דרך המשי והטבע המדהים ביופיו של מדינת קירגיזסטן. מצד אחד מרוחקת מהים ומצד שני מלאה בהרים עם פסגות קפואים, נחלים זורמים, אגמים ענקיים ויערות ירוקים. במדינה זו תוכלו לבקר במוזיאונים מפורסמים, ללמוד יותר אודות התרבות הנוודית של העם הקירגיזי ועל דרך המשי, ליהנות מטיולי טבע ושטח מרהיבים, אתרי סקי פופולאריים ועוד.

טיול מאורגן ליוון – האי השכן שלנו תמיד שמח ונלהב לארח אותנו. החיבור שלנו ליוון הוא בלתי נמנע ולא רק בשל המחיר האטרקטיבי אנו אוהבים לבקר בו אל בשל הקרבה התרבותית, האוכל הדומה לזה שלנו, המוסיקה היוונית והנופים המרהיבים באיים הנפלאים של יוון.

אנו ברוח פראית נשמח לארגן עבורכם את הטיול המדהים והבלתי נשכח הבא שלכם. צרו קשר באתר https://bwild.co.il או בטלפון 052-8013952 ונשמח לעמוד לשירותכם!

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן