שירותי הסעות מתקדמים לכל רחבי הארץ

0
3265
שירותי הסעות מתקדמים לכל רחבי הארץ

מתכננים טיול ברחבי הארץ? מארגנים יום גיבוש לעובדים? הסעה לחתונה/לבר המצווה? או אולי הסעה לנתב"ג לקראת טיסה לחו"ל? אנו בחברת מסיעי סיונוס דוד בע"מ נשמח לעמוד לרשותכם עם כלי רכב חדישים, ממוזגים, נוחים ומרווחים. שירותי הסעות הם מהשירותים השכיחים ביותר, במיוחד כאשר מדובר בהסעה מאורגנת של קבוצת אנשים שאינה יכולה להיכנס ברכב אחד או שניים. אנו נשמח להעמיד לרשותכם אוטובוסים או מיניבוסים חדשים ומרווחים לכל צורך. 

הסעות לנתב"ג – דאגה אחת ירדה מהראש:

שירותי הסעות לנתב"ג נפוצים גם במגזר הפרטי וגם בקרב אנשי עסקים. אנשי עסקים הטסים לפגישה בחו"ל, בין אם מדובר בנסיעה של לילה אחד או יותר, רוצים לחסוך את כאב הראש של למצוא חניה בחניות של נמל התעופה, לחסוך את הנהיגה ולנצל את זמן הנסיעה והטיסה למנוחה, התרעננות וחידוד נושאי השיחה שיהיו בפגישה שלשמה הם נוסעים. כמו כן, גם בעלי משפחות פרטיות הטסים לחופשה בחו"ל לרוב ירצו להיעזר בתחבורה ציבורית או הסעות פרטיות כדי להימנע מהטרטור עם הרכב הפרטי, מציאת חניה, תשלום דמי חניה גבוהים ועוד. אם פעם חזרתם מחו"ל בטיסת לילה וגיליתם שאתם צריכים לחכות שעה או שעתיים לרכבת הבאה שתיקח אתכם הביתה כאשר אתם יושבים עם כל המזוודות ומחכים ברציף – אתם יכולים להבין כי לא ניתן לסמוך על תחבורה ציבורית ולכן כדאי לשכור מבעוד מועד שירותי הסעות לנתב"ג ובחזרה.

הסעות לכותל וסיור בעיר הבירה:

הסעות לכותל הוא שירות מוכר מאוד בעיקר בבר מצוות. כאשר רוצים לקחת את הילדים והמשפחות שלהם לטיול בכותל או להתארגן קבוצה של משפחות ולנסוע לטיול בכותל. ההסעה תיקח אתכם עד הכניסה. לאחר הביקור במקום הקדוש תוכלו להמשיך לסייר ברחבי העיר ירושלים, להתרשם מיופייה המיוחד של העיר ולבקש באתרים נוספים, מסעדות ועוד. כמובן שיש לתאם מראש את אורך המסלול ואת העצירות לא רק עבור הצעת המחיר הסופית אלא עבור תכנון הנסיעה על ידי הנהג, מתחמי החנייה ועוד.

היתרונות של חברת הסעות:

  • אינכם צריכים לנהוג. חסכו לעצמכם לנהוג כשאתם עייפים אחרי הנסיעה לחו"ל, כאשר אתם תחת השפעת אלכוהול במקרה של חזרה מאירוע מיוחד ובכלל כאשר אתם אחרי יום שלם של כיף, סידורים או טיול. 
  • אל תאמצו את הרכב שלכם. לעתים נסיעות בהרים, בערים בהן יש ירידות ועליות רבות ונסיעות ארוכות באופן כללי.
  • חסכו חניה ומאמץ.
  • פתרון נהדר כאשר צריך להעביר כמות גדולה של אנשים למקום כלשהו (כמו אירוע, טיול מאורגן ועוד).

חברת הסעות מסיעי סיונוב דוד בע"מ תשמח לעמוד לרשותכם בכל עת ולכל צורך. צרו קשר באתר http://www.siyonovdavid.com או בטלפון 053-7527676 ונשמח לעמוד לרשותכם.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן