שירותי שילוח בינלאומי לבולגריה: 3 טיפים שחשוב לדעת

0
315
קרדיט PIXABAY
אומרים שאין חכם כבעל ניסיון. שני בעלי ניסיון עם שירותי שילוח בינלאומי לבולגריה אספו את 3 הטיפים שחשוב ביותר לדעת. כדאי לשמור לעת הצורך
אדם הוא איש עסקים שמנהל חברות מסביב לעולם. לאחרונה פתח סניף של החברה שלו בבולגריה וכחלק מהמהלך העסקי נדרש להעביר כמות גדולה של חפצים למדינה החדשה. שירותי שילוח בינלאומי לבולגריה היו הפיתרון האולטימטיבי עבורו. "אני מכיר את העולם של הקמת עסק במדינה חדשה", אומר אדם. "עשיתי את זה לא פעם ולא פעמיים. יחד עם זאת, בולגריה היא המדינה המזרח אירופאית הראשונה שבה אני מקים חברה, ויש בזה משהו מורכב, כי לא מכירים את המנטליות, ויש פוטנציאל גדול לזה שמשהו ישתבש, ולא לטובה".

גם דניאל נעזר לאורך השנים בשילוח לבולגריה, בשל העובדה שהבן שלו לומד שם באחת האוניברסיטאות רפואת שיניים. "זו השנה השנייה שהבן שלי חי ולומד בבולגריה והמרחק ממנו נהיה קשה יותר", הוא מספר. "הקושי המרכזי הוא בחגים, בימי הולדת או באירועים משפחתיים. אלו רגעים שבהם החוסר שלו מועצם מאוד. לכן שירותי שילוח בינלאומי לבולגריה הם מעין גשר עבורינו שבאמצעותו ניתן להפיג קצת את הגעגוע ולשלוח אליו כל מיני דברים שהוא אוהב מהארץ. מעין חיבוק של אבא, אמא והאחים מרחוק".

אדם ודניאל, כאמור, עושים שימוש רב בשירותי שילוח בינלאומי. לכן, כאשר הם התבקשו להגיד מה הם 3 הדברים החשובים ביותר שכדאי לדעת על שירותי שילוח בינלאומי לבולגריה, הם הסכימו פה אחד שאלו הדברים המרכזיים:

  • אמינות ושירות – כמו בהרבה דברים אחרים, גם כאשר מדובר על שירותי שילוח בינלאומי לבולגריה לאמינות ואיכות שירות אין תחליף. הכי חשוב זה לדעת שהמשלוח שלכם נמצא בידיים טובות, שיש מי שדואג לפרטים הקטנים, שעומדים בלוחות הזמנים ושניתן לנהל מעקב אחרי המשלוח בכל נקודת זמן. אחד הדברים המתסכלים ביותר הוא שיש תקלה ואין עם מי לדבר או שמשלוח לא הגיע מאיזושהי סיבה ואיש לא יודע מה עלה בגורל הדברים.
  • אחריות – בהמשך לסעיף הקודם, אנחנו חיים בעולם שבו אי הוודאות היא חלק בלתי נפרד מהמציאות. לכן, כדאי להיות בטוחים שחברת השילוח מבטחת את החפצים הנשלחים ובמידת הצורך תוכלו לקבל פיצוי הולם עבור תקלה שארעה. אמנם זה מוסיף כמה שקלים למחיר הכולל של השילוח, אבל בעת צרה השקלים הבודדים האלו הם בעלי ערך רב.
  • מחיר – הרבה פעמים אומרים שזול הוא בסופו של דבר יקר מאוד. בעולם השילוח הבינלאומי, הדבר נכון שבעתיים. לא תמיד המחיר הזול ביותר מעניק לכם את השירות והשקט הנפשי שאתם רוצים לקבל כאשר אתם שולים משהו לחו"ל, בטח אם מדובר במוצר בעל ערך כספי או רגשי גבוה. בחרו את הספק שמשלב מחיר ושירות.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן