אטרקציות מומלצות לטיול בעולם

0
423
צילום תמונה pixabay

יש אינספור אטרקציות ברחבי העולם שכדאי לבקר בהן, וקשה לצמצם אותן לכמה בודדות. עם זאת, החלטנו לעשות לכם מצעד של אטרקציות שאסור לפספס בכל העולם עם היעדים הכי חשבים והדברים הכי מיוחדים לעשות בהן.

אז תכינו את המחברות, תחדדו את המוח ותכינו את עצמכם לשריון של הדברים הכי מיוחדים והאטרקציות הכי מיוחדות שניתן למצוא ברחבי העולם !

החומה הגדולה של סין (החומה הסיני)

המבנה האייקוני הזה משתרע על פני 13,000 מיילים על פני צפון סין, והוא הישג מרשים של הנדסה עתיקה. המבקרים יכולים ללכת לאורך החומה ולצפות בנופים עוצרי נשימה של האזור הכפרי שמסביב. מדובר על אתר שמבקרים בו מיליוני אנשים בשנה.

הרבה סרטים נעשו בהשראת הפרימידה של סין אחד הסרטים המוכרים שהיא מופיעה בו הוא הסרט של דיסני מולאן.

בניין הבורג' ח'ליפה.

הבנייה הגובה ביותר בעולם נחשב גם לאחד מידעי התיירות המובילים ביותר שיש, הבניין נמצא בעיר דובאי שבאיחוד האמירויות. הנוף שנשגב מהבניין, היוקרתיות שהוא בנוי בו והזוהר שלו בלילה הופכים אותו לאחת מהאטרקציות הכי טובות של דובאי.

הפירמידות של גיזה

המבנים המצריים העתיקים הללו הם כמה מנקודות הציון האייקוניות והידועות ביותר בעולם. הפירמידות של גיזה, המורכבות מהפירמידה הגדולה של גיזה, הפירמידה של חאפרה והפירמידה של מנקאורה, ממוקמות בפאתי קהיר של ימינו והן אתר חובה לכל מטייל במצרים.

הטאג' מאהל

המאוזוליאום המיוחד הזה באגרה, הודו הוא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו ונחשב לאחת הדוגמאות הגדולות ביותר של אדריכלות "מוגולית" בעולם. הטאג' מאהל נבנה על ידי הקיסר שאה ג'האן כמחווה לאשתו האהובה, וחלקו החיצוני המהמם של השיש הלבן ועבודת האבן המשובצת המורכבת, הופכים אותו למראה עוצר נשימה.

הגרנד קניון

הפלא הטבעי הזה באריזונה הוא אחד המראות מעוררי ההשתאות בארצות הברית. עומקו של הגרנד קניון הוא יותר מקילומטר ומשתרע על פני למעלה מ-277 קילומטרים, והמבקרים יכולים להתרשם מהנוף עוצר הנשימה מהשפה או לצאת לסיור מודרך ברצפת הקניון.

שונית המחסום הגדולה

ממוקם מול חופי אוסטרליה, שונית המחסום הגדולה היא מערכת שונית האלמוגים הגדולה בעולם והיא ביתם של מגוון מדהים של חיים ימיים. המבקרים יכולים לשנרקל או לצלול בין האלמוגים הצבעוניים ולראות מקרוב מגוון של דגים, דולפינים ויצורים ימיים אחרים.

מגדל אייפל

ממוקם בפריז, צרפת, מגדל אייפל הוא אחד מציוני הדרך האיקוניים ביותר בעולם. בגובה של יותר מ-1,000 רגל, מגדל אייפל מציע נופים מדהימים של העיר ממרפסות התצפית שלו. סביב המגדל תוכלו למצוא שדרה שבה מוכרים ציורים, בתי קפה פסטורליים מיוחדים עם מאפים צרפתיים מקוריים וללא ספק מדובר על אחד מאתרי הטיול שאתם חייבים להגיע אליהם לפחות פעם אחת בחיים שלכם.

הקולוסיאום

האמפיתיאטרון העתיק הזה ברומא, איטליה הוא אתר חובה לכל מטייל בעיר. הקולוסיאום, ששימש בעבר לקרבות גלדיאטורים ואירועים ציבוריים אחרים, הוא הישג הנדסי מרשים ומהווה עדות לכוחה של האימפריה הרומית. נחשב לאחד מאתרי הטיול הכי מפורסמים בכל איטליה

הספינקס הגדול של מצרים

: פסל האבן המאסיבי הזה של ספינקס, עם גוף של אריה וראש של אדם, ממוקם ליד הפירמידות של גיזה במצרים. הספינקס הגדול הוא אחד המונומנטים העתיקים והמוכרים ביותר בעולם, ומקורותיו וההיסטוריה המסתוריים שלו ממשיכים לרתק את המבקרים.

הפרתנון

מקדש יווני עתיק זה, הממוקם על האקרופוליס בעיר אתונה, הוא סמל איקוני של אדריכלות קלאסית ועדות לגדולתה של הציוויליזציה היוונית העתיקה. הפרתנון, שהוקדש לאלה אתנה, הוא אתר חובה לכל מטייל ביוון.

רודוס

אם עד עכשיו לא הייתם באי המדהים והמיוחד הזה שבמרחק של שעתיים טיסה בלבד, אתם חייבים להגיע אליו, רודוס הוא האי ההיסטורי של יוון עם העיירה העתיקה לינדוס. אוכל מצוין וטעים, חופים עוצרי נשימה וחווית למשפחה ולכל הילדים. אחד היעדים הכי טובים שיש כיום בעולם.

סטונהנג'

אנדרטה עתיקה זו בווילטשייר, אנגליה היא מראה מסתורי ומעורר כבוד. סטונהנג', המורכב מסדרה של אבנים עומדות המסודרות בתבנית מעגלית, נבנתה על ידי הדרואידים הקדומים ומזמן היא נושא לקסם ולמסתורין.

סיור באנטליה

אנטליה נחשבת לאחד מיעדי הטיול הכי פופלריים לקיץ ויש בה המון מה להציע. מלונות הכל כלול מפנקים, פארקי מים שלא נגמרים חופים עוצרי נשימה וגם קניות זולות.

באנטליה אפשר להנות מהבזארים המיוחדים שמציעים מגוון רחב של מוצרים במחירי בדיחה, כמו כן אחד הפארקים הכי מפוארים שנפתחו באירופה בשנים האחרונות "פארק ארץ האגדות" קיים באנטליה.

ארצות הברית אטרקציות

בארצות הברית עצמה יש המון אטרקציות שקשורות רק אלייה, הבאנו לכם את זה בחלוקה נפרדת על אטרקציות מיוחדת בה שכדאי להכיר

הפארק הלאומי ילוסטון: ממוקם בוויומינג, מונטנה ואיידהו, ילוסטון הוא ביתם של מגוון חיות בר וכולל תכונות גיאותרמיות כמו גייזרים ומעיינות חמים.

הפארק הלאומי גרנד קניון: ממוקם באריזונה, הגרנד קניון הוא אחד מפלאי הטבע האיקוניים ביותר בארצות הברית, עם הקניונים העמוקים והנופים המדהימים שלו.

מפלי הניאגרה: ממוקמים על הגבול של ניו יורק ואונטריו, קנדה, מפלי הניאגרה הם סדרה של שלושה מפלים עצומים שחובה לראות עבור כל מבקר באזור, ניתן לקחת סיור בספינה שממש מתקרבת ליד המפלים ואפשר להרגיש את המים מטפטפים עלייכם.

מוזיאון המטרופוליטן לאמנות: מוזיאון המטרופוליטן לאמנות, הממוקם בעיר ניו יורק, הוא אחד ממוזיאוני האמנות הגדולים והמפורסמים בעולם, עם אוסף המתפרש על פני אלפי שנים וכולל יצירות של כמה מהאמנים המפורסמים בהיסטוריה.

דיסנילנד: ממוקם באנהיים, קליפורניה, דיסנילנד הוא פארק שעשועים קסום שמשמח מבקרים בכל הגילאים כבר עשרות שנים, תוכלו למצוא במקום שלל מתקנים שמזכירים לנו את הסיפורים של הילדות וללא ספק מדובר בחוויה מעולה לכל המשפחה.

גשר שער הזהב: ממוקם בסן פרנסיסקו, קליפורניה, גשר שער הזהב הוא נקודת ציון איקונית המשתרעת על מצר שער הזהב ומהווה יעד תיירותי פופולרי.

הבית הלבן: ממוקם בוושינגטון הבירה, הבית הלבן הוא מעונו ומשרדו הרשמיים של נשיא ארצות הברית ומהווה יעד תיירותי פופולרי. אפשר להצטלם לא רחוק מהבית ויש במקום מסעדות ובתי קפה.

פסל החירות: ממוקם בעיר ניו יורק, פסל החירות הוא סמל לחופש ומהווה יעד תיירותי פופולרי. ניתן לקחת סירה שעושה סיבוב באזור של הפסל ולעשות תמונות מיוחדות ויפות.

אנדרטת הר ראשמור הלאומית: ממוקמת בדרום דקוטה, אנדרטת הר ראשמור הלאומית כוללת את פניהם של ארבעה נשיאי ארה"ב חצובים בצלע ההר.

הקניון הלאומי: ממוקם בוושינגטון די.סי., הקניון הלאומי הוא ביתם של רבים מנקודות הציון המפורסמות ביותר של העיר, כולל אנדרטת לינקולן, אנדרטת וושינגטון ובניין הקפיטול של ארצות הברית.

שורה תחתונה

יש בעולם מגוון רחב של אטרקציות שיכולות להתאים להמון סוגים של אנשים , שאתם טסים לחול יש כמה דברים חשובים שצריך לזכור, קודם כל לבדוק את האופציה של אתרי הטיול והאטרקציות. החופשות של היום כבר נהיות שונות ממה שאנחנו מכירים מפעם שטסים ומה "שיהיה יהיה"

בדרך כלל רבות מהאטרקציות האלה גם עולות כסף, המחיר הממוצע לאטרקציה בחול יכול לנוע בטווחי מחירים של 100-500 שקל, לכן ההמלצה שלנו זה לקחת לפחות 2 אטרקציות בטיול של 4 ימים.

מאחלים לכם שתהנו בטיול הבא שלכם !

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן