יום כיף בכנרת לכל המשפחה

0
1535
יום כיף בכנרת לכל המשפחה
מקור pixabay

חופשה משפחתית בצפון תמיד חייבת לכלול ביקור בכנרת. אם אתם או הילדים שלכם עדיין לא הייתם בכנרת השנה אתם מפספסים הזדמנות מדהימה לראות אותה בשיא הדרה. הכנרת מלאה ומוכנה לארח אתכם באהבה רבה. חברת גליליי מציעה מגוון אטרקציות מים בכנרת לכל המשפחה כך שתוכלו לתכנן יום כיף מושלם כולל לינה במקום! תוכלו לשכור קראוון או להגיע עם קראוון משלכם ולהחנות אותו במתחם הקרוואנים שלנו לצרכי לינה והתמקמות. תוכלו ליהנות ממגוון אטרקציות מים בכנרת: סאפ, שייט, סקי מים, קיאקים ועוד מגוון פעילויות מלהיבות שגם הילדים שלכם יוכלו ליהנות מהם. שילוב של טבע, נופי ארץ ישראל היפה ואטרקציות מלהיבות יהפכו את היום שלכם למיוחד ביותר. מתאים גם לקבוצות מטיילים, קבוצות של משפחות וחברים המתארגנות יחדיו וכמובן גם לכמה בני משפחה הרוצים להגיע יחד למקום. 

טיולים בכנרת:

הכנרת היא מקור המים הגדול והעיקרי של מדינת ישראל. כאשר הכינרת מלאה היא נחשבת לאחד המקומות היפים בישראל לטייל בהם, לנפוש בהם וליהנות מהטבע המופלא. כמו כן במקום תוכלו למצוא מגוון רחב של אטרקציות מים לילדים, אפשרויות לינה בבתי מלון או בשטח המיועד לקרוואנים ניידים למי שירצה להשכיר במקום או להגיע עם קרוואן פרטי משלו. טיולים בכנרת מהווים הזדמנות נהדרת להכיר לילדים את ארץ ישראל היפה, לבלות איתם יחד בחוף ים שיש בו אטרקציות רבות ובסמוך למגוון אטרקציות באזור המשלימות יום כיף נהדר לכל המשפחה.

השכרת קרוואן על הכנרת:

אם אתם רוצים להעביר לילה או סופ"ש בכנרת ורוצים לחסוך בעלויות של בתי מלון או לישון באכסנייה רחוקה תוכלו ליהנות מלינה בטבע על שפת הכנרת במתחם הקרוואנים שלנו באזור. ניתן להשכיר קרוואן על הכנרת נפלא, גדול ומרווח לכל המשפחה. הקרוואן מאובזר בכל טוב וממוקם על אזור ישיבה עם דשא סינטטי ומתחמי ישיבה רבים, ספלי קק"ל, שולחנות וכיסאות פלסטיק והכול בין העצים היפים ועל שפת הכנרת. יש גם טלוויזיה המחוברת לנטפליקס, מיזוג ואפילו מטבח מאובזר לבישול ואזור חופשי למנגל. 

אטרקציות בכנרת לילדים:

שילוב של לינה ונופש במקום לכל המשפחה יכולה לעזור בגיבוש בני המשפחה, בהפחתת הלחץ לחזור באותו היום ובהנאה מלאה מהחוויה בטבע. למרות הכול – כל זה לא שווה ללא אטרקציות בכנרת לילדים. אם אתם באים עם הילדים אתם חייבים לשלב אטרקציות שיעסיקו וילהיבו אותם. בין היתר נוכל להציע להם מגוון אטרקציות ים מדליקות לילדים וכן אפילו סיורים מאורגנים באזור, ביקור בשמורות טבע יפיפיות וכמובן שילוב של ביקור במסעדות איכותיות באזור. 

צרו קשר באתר https://glilea.com או בטלפון 050-4344001 ונשמח לעמוד לרשותכם!

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן