חוויה קולינרית בלתי נשכחת בחיפה

0
1218
חוויה קולינרית בלתי נשכחת בחיפה
פאב הדיוק

חיפה היא עיר נמל בצפון הארץ ואחת מהערים הגדולות והנפלאות שיש במדינת ישראל. שילוב של אקלים ייחודי של העיר, אנשים מסבירי פנים ואינספור אטרקציות שונות הופך את חיפה לעיר הבירה של הצפון ואנשים רבים מכל אזור הצפון מגיעים לעיר לסידורים, עבודה וכמובן גם יציאות ובילויים. בין המקומות הבולטים והמובילים באזור חיפה הוא פאב המסעדה – THE DUKE. 

מסעדת המבורגרים בחיפה לכל המשפחה:

במהלך שעות היום המתחם פועל כמסעדה שקטה ונעימה לכל דבר ועניין. המקום מקבל משפחות עם ילדים ומציע מגוון רחב של סוגי מאכלים ומנות, לצד סלטים, קינוחים, שתייה קרה וחמה ועוד. אחת ממנות הדגל של החברה היא מנת ההמבורגר שלה שבשילוב עם תוספת בצד כמו טבעות מבצל, צ'יפס או צ'יפס בטטה נחשבת לאחת המנות הטעימות והמובילות של המסעדה. אם אתם מחפשים מסעדת המבורגרים בחיפה אין ספק כי THE DUKE היא מקום שאתם חייבים לנסות. זהירות – האוכל טעים עד כדי כך שככל הנראה תרצו לאכול שם שוב ושוב!

הזמנת אוכל בחיפה:

אז אתם גרים בחיפה או באזור ואין לכם כוח לצאת מהבית. אולי אתם אחרי יום עבודה, משפצים את הבית, חזרתם אחרי יום ארוך בלימודים או סתם בא לכם להתפנק במזגן מול נטפליקס עם בני/בנות הזוג על אוכל חם וטעים. הזמנת אוכל בחיפה נגישה כיום יותר מאיי פעם ואם אתם לא תגיעו אל DUKE אז דיוק יגיעו אליכם ובאהבה רבה! באתר האינטרנט של המסעדה תוכלו למצוא תפריט עשיר ומגוון עם כל המנות, הסלטים, הקינוחים והשתייה שתוכלו להזמין כולל בירה, יין ועוד. יש לכם מאנצ' להמבורגר טעים וחם? פלטת מטוגנים במגוון סוגים? סלטים עשירים ומגוונים? פיש אנד צ'יפס? או פרגית על הגריל? היכנסו לאתר, בצעו הזמנה באתר או בטלפון והשליח בדרך אליכם!

מחפשים בילוי לילי שונה בנוף החיפאי? THE DUKE 

פאבים בחיפה הם ממקומות הבילוי המובילים על התושבים באזור. יש מגוון רחב של פאבים ברחבי העיר אולם הם יותר מועדוני לילה ולרוב לא מספקים לנו את המקום הנעים לשבת בו עם חברים או לצאת לדייט רומנטי. בשעות היום DUKE היא מסעדה נעימה המעודדת זוגות ומשפחות אולם בלילה המקום מתעורר לחיים עם מוסיקה מלהיבה, ברמנים איכותיים, אווירה שאין שני לה באזור חיפה, אוכל טוב, בירות, יין, אלכוהול וכל מה שאתם צריכים לבילוי לילי מהנה בפאב. 

להזמנת משלוחים או בירור פרטים נוספים אנא הרגישו חופשי להיכנס לאתר שלנו: https://shop.duke-pub.co.il או ליצור קשר בטלפון 04-8347282 ונשמח לעמוד לרשותכם ולארח אתכם!

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן