טיול למרוקו – כמה מקומות שאתם ממש לא רוצים לפספס

0
3614
טיול למרוקו – כמה מקומות שאתם ממש לא רוצים לפספס
מקור pixabay

אחד היעדים המרגשים ביותר שנוכל לטוס אליהם הוא מרוקו. טיול למרוקו יכול להיות טיול שורשים למאות אלפי ישראלים ששורשיהם ממרוקו וכן גם אנשים נוספים המעוניינים להכיר את אחת התרבויות העשירות, המגוונות והצבעוניות ביותר בעולם. המדינה עם אינספור האטרקציות והניגודים: החל מנופים ירוקים והרים גבוהים ומשופעים, דרך מדבריות יבשים, מערים מודרניות עם גורדי שחקים ועד לעיירות הבוץ הצנועות, מאנשי עסקים מעונבים ועד רוכלים וצוענים הנמצאים בכיכר השוקקים בערים ובכפרים. 

בין המקומות שחובה לראות במרוקו:

  • קזבלנקה – אחד המקומות המדהימים שכל יהודי צריך לבקר בו במרוקו. כאן חיה לה הקהילה היהודית הגדולה ביותר ובית הכנסת "בית אל" המפורסם עדיין ממוקם במרכז העיר ומסביר פנים ליהודים המגיעים להתפלל במקום. 
  • העיר רבאט – עיר הבירה של מרוקו ובה חי המלך. במקום התפתחה קהילה יהודית גדולה לאורך השנים שכן לאורך ההיסטוריה יהודים רבים עבדו בשירותיו של מלך מרוקו.
  • מרקש – אין ביקור במרוקו ללא הגעה למרקש התוססת. במקום יש את בית הכנסת הקדום ביותר במרוקו שנבנה במאה ה-15 בתקופת גירוד ספרד. כמו כן תוכלו ליהנות מכיכרות העיר העמוסות ובשווקים המפורסמים של מרוקו.
  • מדבר סהרה – במסגרת אחד מטיולי השטח שלכם כדאי לבקר את אחד המדבריות המפורסמים ביותר בעולם. מקומו שכולו חול צהוב ונוף מרהיב. 
  • הרי האטלס – דיברנו על הניגודיות המיוחדת של מרוקו נכון? לצד מדבר סהרה תוכלו לבקר במרוקו בחלק מהרי האטלס המרהיבים. 
  • אפשרות גם למסלולי טיול מיוחדים בהתאמה אישית כולל טיול למרוקו עם אוכל כשר. 
  • ניתן לתכנן את הטיולים במקביל לפסטיבלים המיוחדים של מרוקו: פסטיבל הדובדבן, פסטיבל המוזיקה, פסטיבל האירוסין ועוד.

טיול מאורגן למרוקו עם מדריך וליווי צמוד:

כאשר טסים לטיול למרוקו חשוב לבחור בחברה מקצועית ומנוסה המכירה את המדינה על בוריה, את השווקים המפורסמים, את המעברים השונים, את האטרקציות ובעלת קשרים במקום. לצד האטרקציות השונות תרצו לשלב סיורי שטח וטיולי ג'יפים במדבריות ובהרים, אופציות למסלולי וטיולי אקסטרים וכמובן ביקורים בשווקים וערים הססגוניות לספיגה מלאה של התרבות המרוקאית. לצד מוזיקה שמחה, ריחות מופלאים של תבלינים מיוחדים ועד למאכלים המיוחדים הבלתי נגמרים. אנו בחברת מרוקו תור נשמח ללוות אתכם בטיול מיוחד במרוקו המלהיבה. לצד אתרי מורשת יהודית תוכלו לבקר באינספור מקומות נוספים במגוון מסלולים לבחירה. ניתן לקרוא מידע נוסף באתר שלנו: http://www.moroccotour.co.il או ליצור קשר בטלפון 054-5606080 ונשמח לתכנן ביחד אתכם את הטיול הבא למרוקו!

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן