מגזין הלייף סטייל היוקרתי 'Robb Report' דירג את פתאל טרמינל כאחד משבעת הטרמינלים הפרטיים הטובים בעולם

0
276
קרדיט צילום: אסף פינצ'וק

'Robb Report' מגזין לייף סטייל, המתמחה בשוק היוקרה העולמי, דירג את פתאל טרמינל כאחד משבעת הטרמינלים הפרטיים הטובים בעולם, לצד טרמינלים פרטיים בניו יורק, לונדון, דובאי, אטלנטה, סנט קיטס בקאריביים ופורט וורת' בטקסס.

המגזין, שנתפס כאוטוריטה בלתי מעורערת בנושא אורח חיים יוקרתי בחר לכלול את 'פתאל טרמינל' ברשימה הנחשבת ונימק: "טרמינל ה-VIP של פתאל החולש על שטח של 1400 מ"ר בנמל התעופה בן גוריון בתל אביב, נפתח על ידי קבוצת פתאל וכולל חדרי שינה פרטיים מפוארים עם מקלחות ושירותים צמודים, חדרי ישיבות מאובזרים וחדר סיגרים פרטי.
הטרמינל הפרטי מאפשר לאורחיו לעבור באופן אישי, במהירות ובנוחות מקסימלית את תהליכי קדם הטיסה או לאחריה, הכוללים תהליכי בידוק ביטחוני, ביקורת גבולות והעברה ישירות למטוס וממנו, דרך השטח האווירי. כמו כן ובשונה מרוב הטרמינלים הפרטיים בעולם, כדי ליהנות משירותיו של פתאל טרמינל אינך חייב לטוס במטוס פרטי".

שני שיפרמן, מנכ"לית פתאל טרמינל: "אנו בפתאל טרמינל, גאים ושמחים להיכלל ברשימה היוקרתית של הטרמינלים הפרטיים המובילים בעולם. נמשיך לפעול ולשדרג את חווית האירוח לפני ואחרי הטיסה, בין אם במטוס פרטי ובין אם בטיסה מסחרית ולהעניק לאורחינו חוויה משנה חיים".

FATTAL Terminal, הינו טרמינל פרטי הממוקם בשדה התעופה ע"ש בן גוריון (בשטח נפרד מהטרמינל הציבורי) ומיועד לנחיתות והמראות, מציע חווית תעופה פרטית ואקסקלוסיבית לקראת הטיסה ואו לאחריה, לטיסות פרטיות וטיסות מסחריות.

פתאל טרמינל מאפשר התנהלות יעילה על מנת לחסוך זמן יקר, בין אם מדובר בטיסה פרטית או מסחרית, באמצעות צוות ה V.I.P הדואג לכל הסידורים הנדרשים בנמל התעופה, באופן אישי וסטרילי, בזמן שהנוסע יכול להתפנות לענייניו, בין אם מדובר בפגישה או לחילופין מנוחה.
פתאל טרמינל נפתח בחודש מאי 2019 והוא משתרע על 1300 מטרים רבועים.

שלושת הגופים המנדטוריים נמצאים בטרמינל 24/7 ונותנים מענה מבחינת ביטחון, רשות האוכלוסין וביקורת הגבולות ובכך נותנים ראש שקט ופנאי לאורחים שמוזמנים ליהנות מהפסיליטיז הרבים הכוללים,
חדרי אירוח פרטיים, מרכז עסקים וחדר ישיבות מאובזר היטב במערכות הגברה מתקדמות, וידאו ואינטרנט, חדר סיגרים פרטי, שירותי דיוטי-פרי, חדרי שינה פרטיים באווירת אירוח של בית מלון עם מקלחות הכוללות מוצרי טואלטיקה יוקרתיים מבית L'Occitane en Provence, טרקלין גדול ומעוצב הכולל אזורי ישיבה, גישה חופשית לאינטרנט, טלוויזיה עם ערוצים בינלאומיים, מגזינים וכמובן בופה עשיר ואלכוהול.

'Robb Report' מגזין המתמחה בשוק היוקרה העולמי, סוקר לייף סטייל בשלל תחומים, (רכב, תיירות, תכשיטים, יאכטות, מטוסים ועוד) ופונה לקהל המחפש תו תקן לאיכות, ייחודיות, טעם ועיצוב משובח.
בשנים האחרונות הפך המגזין לחותמת 'יוקרה ללא פשרות', בקרב האנשים המצליחים ביותר, המסתמכים עליו כדי לגלות את הרעיונות, הדעות, המוצרים והחוויות הכי טובות בעולם.

קרדיט צילום: אסף פינצ'וק
קרדיט צילום: אסף פינצ'וק
קרדיט צילום: אסף פינצ'וק

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן