סדר פסח הגדול בעולם על המים: כ-2,000 נוסעים יחגגו את הסדר באונית הפאר "קראון איריס"

0
304
קרדיט צילום: בוריס ל.

סדר פסח כהלכתו, יתקיים באוניית הפאר ה"קראון איריס" של "מנו ספנות" שיוצאת השבוע (יום ג) להפלגה של 5 ימים לרודוס וקפריסין כשעל סיפונה כ-2,000 אורחים וכ- 650 אנשי צוות. בנמל חיפה הושלמו ההכנות ומשלוחים גדולים של מצות, יין ומצרכים לליל הסדר הועמסו על האוניה.

בליל פסח תעגון האוניה בנמל רודוס, כאשר ב-4 המסעדות שעל האונייה, יערכו סדרי פסח מסורתיים. בכל שולחן יהיו מצות, "קערת פסח" ובקבוקי יין ל- 4 כוסות. ארוחת החג תכלול מרכיבים מסורתיים כמו דגים, בשר, ותוספות מיוחדות. בבית הכנסת שבאוניה יתקיימו תפילות חג על פי המקובל.

ב"קראון איריס" משגיח כשרות בכל ההפלגות והכל בכשרות של הרב דיין מג'נבה. לפני החג, יעברו כל המטבחים והכלים הכשרה מיוחדת. כמו כן הצטיידה האוניה בנמל חיפה בעשרות טונות של מזון ומשקאות "כשרים לפסח" על מנת לעבור את שתי ההפלגות שיהיו במהלך החג וחול המועד.

ה"קראון איריס" תעגון בנמלי רודוס- המכונה "אי השמש" ובו בית כנסת יהודי עתיק, ואחרי החג תפליג ללימסול שבקפריסין. בבוקר יום ראשון בחול המועד , תחזור האוניה לחיפה ובשעות הצהרים תצא שוב להפלגה של 4 לילות לרודוס ולכרתים, ותשוב לחיפה לאחר החג השני.
ב"קראון איריס" 11 קומות, 4 מסעדות, המגישות 3 ארוחות ביום, מופעים ישראלים ובינלאומיים, כולל מופע בידור מהבמות המפורסמות בלונדון עם שירי החיפושיות ועוד. 2 בריכות שחייה, ג'קוזי, מגלשת מים, מגרש כדורסל, חנויות דיוטי פרי, קזינו ועוד

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן