הפעלות לילדים – מגוון רחב של סדנאות והפעלות לילדים בבמבוק

0
1016
הפעלות לילדים – מגוון רחב של סדנאות והפעלות לילדים בבמבוק

במקרים באים נצטרך רעיון לפעילות או סדנה מלהיבה כדי להפעיל את הילדים במקום. זה יכול להיות כחלק מיום כיף שלנו בשטח, יום הולדת שאנו מארגנים ורוצים להפעיל את הילדים ולספק להם אטרקציה מלהיבה וכמובן יכול להיות גם הפעלות להורים וילדים או הפעלות לבתי ספר, לגנים, ימי גיבוש לחברות ועוד. אם אתם מחפשים אחר הפעלות וסדנאות יצירתיות תוכלו למצוא אותן אצלנו בבית הבמבוק. 

הפעלות לילדים:

הפעלות לילדים הם עולם ומלואו. יש כל כך הרבה סוגים של הפעלות לילדים וככל שהם גדלים צריך לקחת בחשבון סוגים שונים של הפעלות שיתאימו להם מבחינת רמת העניין, בטיחות ומפעיל מקצועי המתאים לעבוד עם ילדים באותה שכבת גיל. הפעלות לילדים בבית הבמבוק מתאימים גם לימי הולדת, גם לימי כיף, סדנאות לבתי ספר, סדנאות לחינוך מיוחד ועוד. אם אתם זקוקים להפעלות מלהיבות לילדים תוכלו למצוא אותן אצלנו. סדנאות יצירה מאתגרות ומעניינות המבוססות על עבודה עם עץ ובמבוק. אנו מגיעים למקום עם כל הכלים, חומרי הגלם והציוד הנדרש כדי לבצע את ההפעלה וכל שנותר לכם הוא רק ליהנות!

סדנאות יצירה לילדים:

בקטלוג סדנאות יצירה לילדים בבית הבמבוק תוכלו למצוא מגוון סדנאות מקוריות ומאתגרות שיפעילו את הילדים, יספקו לכם שעות של כיף והנאה וברוב הסדנאות גם יצאו עם מזכרת מדליקה מהסדנה. דוגמאות לסדנאות:

  • צלילי הבמבוק – סדנה נהדרת שבה מכינים כלי נגינה מבמבוק: קסילופון, תופי במבוק, חלילי פאן ועוד. 
  • סדנת חץ וקשת – מתאימה בעיקר לל"ג בעומר אך לא רק. בסדנה נהדרת זו הילדים יכינו קשת וחצים כולל אשפת חיצים העשויה במבוק. במסגרת הסדנה הילדים יתנסו בקליעה למטרה בצורה בטיחותית כמובן. 
  • רפסודת במבוק – סדנה נהדרת נוספת היא בניית רפסודה מבמבוק אותה נשיט לאחר מכן. כל אחד יבנה רפסודה אישית שאם ירצה יוכל לקחת אותה הביתה כמזכרת. 
  • פעמוני רוח ומוביילים – הילדים יכינו מוביילים מדליקים בצורות שונות. צליל הבמבוק המתנפנף ברוח הוא אחד הצלילים הנעימים שתוכלו לחוות בעודכם יושבים במרפסת או בגינה שלכם, שותים ונהנים מהאוויר הצלול. 

סדנת עץ לקבוצות:

במבוק הוא אחד מחומרי הגלם הנהדרים שיש בטבע. ניתן לעשות אתו כל כך הרבה, החל מבניית מחסה בשטח, דרך בניית רפסודות, בניית רהיטים לבית ולגינה, הכנת פריטים רבים ושונים כמו כלי נגינה, עציץ במבוק, חץ וקשת ועוד אינספור דברים אחרים. כל אלה יהיו סדנאות מרתקות שתוכלו לקבל במסגרת שירותי בית הבמבוק. סדנת עץ לקבוצות יכולה להתאים לכל גיל ובהתאם לגיל המשתתפים נוכל להתאים את סוגי הכלים והיצירות שניתן לבצע במסגרת הפעילות.

צרו קשר באתר https://bbambook.com או בטלפון 0522720137 ונשמח לעמוד לשירותכם.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן