יום כיף בצפון – שילוב של טבע, אטרקציות וחוויות בלתי נשכחות

0
1049
יום כיף בצפון – שילוב של טבע, אטרקציות וחוויות בלתי נשכחות

מפעם לפעם חשוב לקחת הפסקה ממרוץ החיים ולעשות יום כיף בטבע. זה יכול להיות עם בני/בנות הזוג, עם כל המשפחה, קבוצה של חברים או אפילו במסגרת יום גיבוש של העובדים בעבודה. כך או כך – בחירת המקום לעשות בו את יום הכיף הנה קריטית כיוון שיש כמה דברים שחשוב שיהיו ביום כזה: אוכל, מקום ללינה, טבע, אטרקציות מלהיבות, מוסיקה ועוד. קבוצת סער חי המארגנת נופש ואירועים ברמה הגבוהה ביותר גאה להזמין אתכם לחוף בצת. המתחם כולל חוף ים מטריף חושים, אולם אירועים קטן עד 120 אנשים על החוף, מתחם בריכה, מתחם דשא, מתחם קרוואנים ואוהלים מיוחדים, מתחם על האש, אזור ישיבה מוצל ועוד. אז אם אתם מארגנים יום חופש למשפחה או לעובדים שלכם זה המקום להיות בו!

קמפינג בצפון עם השכרת אוהלים:

בא לכם לישון באוהל על חוף הים? להרגיש את החול הנעים, האוויר הנעים של הטבע ולשמוע את רחש הגלים מסביבה למדורה בליל כוכבים מואר? כל זאת ועוד תוכלו להרגיש במתחם קמפינג בצפון עם השכרת אוהלים בחוף בצת. במקום ניתן להשכיר אוהלי קמפינג גדולים המוכנים עם מיטות, מיזוג, מצעים וכל הציוד הנדרש ללינת שטח מטריפה ומיוחדת, כולל אזור ישיבה ונישה פרטית למשפחה. יש מקום פתוח גם להקמת אוהלים משלכם. 

קראוון להשכרה בצפון:

דרך נוספת לעשות לינה בטבע היא להשאיר קרוואן. קראוון להשכרה בצפון מאובזר בכל מה שאתם צריכים כדי להעביר את הלילה כראוי, כולל פינת קפה, כלי מטבח, מצעים, מיטות ועוד. ניתן למצוא בקרוואנים גם מקרר כמובן כך שלא תצטרכו לדאוג גם לשימור מצרכים ואוכל. במקום מתחם גם לחניית קרוואנים פרטיים שאתם מגיעים עמם. בשטח הקרוואן יש נישה פרטית עם פינת ישיבה לעשות בה על האש. כמו כן במקום תוכלו ליהנות ממגוון אטרקציות: סאפים, קייקים, טיולי ג'יפים, רכבי גולף, ספורט חוף, ספורט ימי והמתחם קרוב גם לראש הנקרא שם תוכלו לעשות טיול ברכבל, לסייר בנקרות ועוד.

יום גיבוש לעובדים בצפון:

יום גיבוש לעובדים בצפון צריך להיות יום המחבר ומגבש בין העובדים שלכם לצד הענקת שמחה, אנרגיות ומנוחה לעובדים כדי לטעון מצברים מחדש. בחוף בצת תוכלו מיום חברה מופלא הכולל אוכל, שתייה, פינות זולה ענקיות, ספות חוף, מטקות, שש בש ועוד. לצד כל אלה משלבים טיול סאפים בליווי מדריך, מסיבת ריקודים בערב, ארוחה בשרית נוספת במהלך היום ולינה באוהלים גדולים, ממוזגים ומפנקים במיוחד. לאחר ארוחת הבוקר ביום שלמחרת משלבים טיול ג'יפים בגליל המערבי. ניתן כמובן להוסיף גם עמדת עיסויים, סדנאות, מדריכי כושר, מופעי סטנד אפ ועוד מגוון אטרקציות.

צרו קשר באתר  https://saarhaigroup.co.il או בטלפון 050-8308866

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן