חופשה במלדיבים בזמן הקורונה

0
1849
צילום אישי

מלדיבים בזמן קורונה , אפשר גם בתקופה הזאת להנות מחופשה ביעד האקזוטי והיוקרתי.

ממשלת המלדיבים בתחילת חודש יולי התחילה לפתוח את גבוליה לתיירים בחלק מהריזורטים.

המלדיבים היא מדינה שמורכבת מכ 1192 איים שמתוכם רק 192 מיושבים.

המדינה נחשבת לגן עדן על פני האדמה והריזורטים שנמצאים בה יוקרתיים במיוחד .

למרות נגיף הcovid 19 בלוגרית הטיולים מאי יצחייק ובן זוגה אמיר דותן החלטנו לא לותר על החופשה במלדיבים .

לא היה פשוט לתכנן את החופשה מראש והיו הרבה חששות ולכן נערכנו לכך שהיו שינויים , ואכן היו שנויים בהנחיות.

הטיסות היו ארוכות מהרגיל וערכו כיממה – סך הכל 28 שעות. היינו צריכים למלא 3 הצהרות בריאות – אחת לארץ ישראל , אחת לממשלת המלדיבים ואחת לריזורט . לבצע 2 בדיקות קורנה – אחת 72 שעות לפני ואחת בכניסה למלדיבים . עלינו על טיסת ים לריזורט וחיכנו במשך 4 שעות בוילה שלנו ובחוף ליד עד שהתקבלה התשובה השלילית ולאחר מכן היינו חופים לטייל בריזורט.

המצב הבריאותי שבאיים המלדיבים כיום הוא טוב יחסית למדינות אחרות בעולם , אין כמעט חולים ומתים במדינה מהמחלה והיתרון הגאוגרפי שלה הוא גדול בתקופת הקורונה אין מעבר בין האיים השונים וכך התפוצה של הקורונה היא מעטה.

בתקופת הקורונה לתייר שבה לחופשה במלדיבים יש יתרונות המחירים אטרקטיבים יותר וזולים בהרבה , נותנים הטבות ופינוקים יותר מהרגיל , הריזורטים מרווחים ביותר ויש אינטימיות ופרטיות בלתי רגילה – האי כמעט שומם מאנשים.

עוד יתרון בתקופה הזאת זה המסעדות שבריזורט , ארוחות מוגשות לשולחן ואין בופה היחס האישי הוא טוב יותר ויש אורח בריזורט עובד שפנוי בשבילו ומזמין לו את הפעילויות , המסעדות והאטרקציות הריזורטים ערוכים בתקופה הזאת לכל תרחיש -דיברנו עם מנהל המקום לגבי התרחישים השונים.

וזהי תשובתו

כלל העובדים שמים מסכות למשך כל היום , שמים כפפות ובכניסה למקומות משותפים כמו מסעדות מודדים את החום ללקוחות

כל אורח במלון מחוייב ב2 בדיקות קורונה שליליות במקרה ואורח או עובד מתגלה כקורונה – מה שחשוב לציין שלא קרה עדין הריזוקט ערוך ומוכן , יש צוות פרמדיקים ודקטור ואזור פרטי ומבודד באי עם וילות לחולה קורונה שמתגלה.

התארחנו בריזורט ה LUX* South Ari Atoll Resort , ריזורט 5 כוכבים , פיסת גן עדן על כדור הארץ , אי יוקרתי ומפנק שם בילנו כ11 ימים מדהימים

המחיר היה אטרקטיבי מאוד כ 2600 שח לאדם שכולל בתוכו ארוחת בוקר וערב ושינה ב3 חדרים שונים – אחד על החוף ו2 על הים מעל פני המים .

בריזורט אטרקציות שונות כמו -צלילות- עשינו 2 צלילות, אחת עם כריש לויתן והשנייה בריף , ספורט ימי ,ספא מדהים עם סוגי מסאז שונים , יש פעילויות בערב כמו דיג׳י בשיקעה , ערב סרט ובינגו לילה ולא חסר מה לעשות בריזורט

יש פעילויות גם לילדים בריזורט , פעילויות של פרסים כמו עץ משאלות שבו כותבים משאלה ובסוף שנה מי שזוכה בהגרלה מקבל פרס של חופשה נוספת בריזורט ופעילות בקבוקים שבה מחבאים ברחבי הריזורט 25 בקובוקיפ שבהם יש פרסים וכמובן מסעדות ברמה גבוה , יש בריזורט 4 מסעדות שונות מסוגים שונים -יפנית ,איטלקית ,הודית וטאפס כל אחת מהן מעוצבת אחרת ועם אוכל אותנטי והכל מוגש לשולחן בגלל הקורונה.

היחס המדהים לזה שהיינו הישראלים הראשונים שהתארחו בריזורט מאז חודש מרץ היה מורגש , הכינו לנו מאכלים ישראלים כמו שקשוקה , חלות ואפילו עשו איתנו קידוש – מוסלמים , נוצרים ואנחנו

אחרי כל החופשה החלומית הזאת היינו צריכים להכנס לבידוד , בידוד של 14 יום -אנחנו מנצלים אותו לדברים טובים , כתיבת תכנים לבלוג טיולים , למידה לבחינות שלנו ללימודים באוניברסיטה והארכות לסמסטר הבא וכמובן מכינים לנו אלבום מזכרת מטיול בתקופה כזאת מיוחדת .

החוויה בתקופה זאת יוצאת דופן ולטוס בתקופה כזאת זה הזדמנות חד פעמית גם מבחינה כלכלית , המחירים יותר זולים בצורה משמעותית והתפוסה בריזורטים היא קטנה לעומת בתקופת אחרות . המצב הבריאותי במלדיבים הוא טוב וכמעט ואין קורנה , יש שמירה על ההנחיות שם ואין מעבר בין האיים השונים. החוויה האינדבדואלית שלי הייתה פשוט מדהימה , וגם בתקופה הזאת אפשר להנות ולהרגע מחופשה חלומית.

בתקופה כזאת שלטוס לחופשות כבר לא ניהיה פשוט ושההנחיות יכולות להשתנות בכל רגע , אני ממליצה להשתמש בסוכן , סוכן שיודע ומומחה ליעד הספציפי.

צילום אישי
צילום אישי
צילום אישי
צילום אישי
צילום אישי
צילום אישי
צילום אישי
צילום אישי

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן