יעדים לטיול שופינג בעולם

0
1602
יעדים לטיול שופינג בעולם

רבים מאיתנו אוהבים לנסוע לחו"ל גם בשביל חוויית השופינג, ואין סיבה להתבייש בכך. יש כאלו שנוסעים יותר מפעם בשנה כדי לערוך קניות ולחדש את המלתחה שלהם – ולמה דווקא בחו"ל? כי אפשר, ואולי גם כי זה יותר משתלם. יש מקומות שבהם לא כדאי לפספס את הסייל החורפי של ינואר ואת הסייל הקיצי של יוני. אולי אתם מחפשם רק פריטים קטנים ואולי עתיקות בשווקי הפשפשים במחירים טובים. האמת היא שלא חייבים להשקיע בחיפוש יעדים לטיול שופינג בעולם, ואפשר פשוט לצאת לטיול או לחופשה ובמהלך הטיול לשלב איזו הרפתקת קניות, אם זה מתאים ואם "זורם" – ובעיקר אם קשה למצוא הזדמנות דומה בארץ.

אחת מטענות הפסיכולוגיה המודרנית היא שמסע שופינג יוצר תחושת ריגוש ומביא לשחרור של הורמונים ויצירת תחושה של סיפוק, ממש כמו גלידה או שוקולד (טוב, לא בדיוק, אבל קצת דומה). אם כך, איפה כדי לערוך שופינג ברחבי העולם? המשיכו לקרוא לפרטים נוספים.

קייב, אוקראינה

מלבד העובדה במדובר בעיר די יפה ומיוחדת, עם היסטוריה מרתקת ובעלת יעדים תיירותיים מרתקים, זהו יעד מפורסם לאוהבי קניות, ובעיקר בעונות של סיילים. אז התלבשו היטב כדי לא להתקרר ונסו את מזלכם במתחמי השופינג של העיר: רחוב קרשטיק עם החנויות הרבות, קניון Sky Mall או קניון Dream Town. אוהבים אאוטלטים? כדי לכם לנסות את Manufaktura – אאוטלט ענק וזול של מעצבים ומותגים.

ברלין, גרמניה

ברלין היא יעד נהדר לחוויית שופינג – לבד או עם חברות או חברים. העיר ידידותית לכל גיל ותוכלו למצוא בה פרטי אופנה לצעירים ולמבוגרים; מה שבטוח הוא שלא יהיה לכם משעמם בה. בברלין יש שילוב ייחודי בין קלאסיקה אירופאית לבין אופנה מקורית ופורצת דרך. לא חייבים להגיע לעיר רק כדי לקנות בגדים – העיר מציעה מבחר בוטיקים וחנויות עם פריטים יפים במחיר נאה. מלבד היותה יעד שופינג פופולארי, ניתן ליהנות בה גם סתם לחופשה קצרה מהעבודה, הלימודים או מטלות הבית. בתקופות בלי קורונה ניתן למצוא טיסות זולות לברלין – כולל טיסות של הרגע האחרון.

פראג

בירת צ'כיה היא עיר תיירות העמוסה במבנים עתיקים, מתחמים היסטוריים ואירועי תרבות, אבל לא רק: יש בה גם חנויות יוקרה של מעצבים מן המובילים בעולם. מדי שנה מגיעים אירופאים רבים לחלק זה של היבשת כדי לרענן את המלתחה העונתית או השנתית שלהם. שטח הקניות הוא די קטן, מה שיאפשר לכם חוויית קניות צפופה במספר קטן של ימים.

ורוצלב, פולין

ורוצלב היא יעד חדש יחסית לישראלים. מלבד הכיכר המרכזית היפה שלה, הבתים הצבעוניים המשבצים את העיר ואוכלוסיית הסטודנטים הצעירה, העיר מציעה גם חוויית שופינג טובה. תמצאו בה קניונים ענקיים ואיכותיים כמו Wroclavia ו-Magnolia Plaza. מלבד חנויות הרחוב, יש גם אאוטלט מרשים – Fashion Outlet. וכמו בפולין – המחירים נמוכים.

לונדון, אנגליה

לונדון אמנם אינה ידועה כעיר זולה במיוחד, אבל היא מציעה שופינג ברמה גבוהה. לא צריך להזכיר את הרחובות אוקספורד וריג'נט, ואולי גם לא את השווקים שאינם נגמרים – קובנט גרדן, בורו מרקט וכמובן שגם קמדן, בהם אפשר למצוא גם לא מעט מציאות. מעוניינים בחוויית שופינג בלונדון? תוכלו להרחיק עד לקניון ווסטפילד העצום המציע כמעט כל מותג שתוכלו לחשוב עליו.

בודפשט

מלבד הטיסה הזולה יחסית, בודפשט מציעה גם חוויית שופינג די זולה. בודפשט – אחד המרכזים הכלכליים והתרבותיים הגדולים של מזרח-מרכז אירופה – מציעה מבחר איכותי במחירים נמוכים יחסית לערים אירופאיות אחרות. בין חוויית שופינג אחת לבאה אחריה תוכלו להתפנק במעיינות התרמיים.

רוצים לקרוא על יעדים נוספים בעולם? לחצו כאן >>>

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן