כיצד תיירים בישראל יכולים ליהנות מביטוח רפואי?

0
1333
כיצד תיירים בישראל יכולים ליהנות מביטוח רפואי?
קרדיט pixabay

כאשר אתם נוסעים למדינה זרה, אתם בודקים האם קיימת האפשרות לקבל מענה רפואי במידת הצורך גם כאשר הנכם תיירים. בדומה לכך תיירים שמגיעים לארץ, זקוקים לאותו הדבר. מארחים חברים או קולגות מחול? רוצים לדעת מה האפשרויות לקבלת טיפול רפואי עבור תייר שמגיע לישראל? האם יש כזה דבר ביטוח בריאות לתיירים ואיך עושים את זה?

לפניכם כל הפרטים הנוגעים בעניין זה:

מהו ביטוח בריאות לתיירים

בישראל קיימת לתיירים האפשרות לרכוש ביטוח בריאות. ביטוח בריאות לתיירים מיועד לתיירים שמבקרים בארץ ולשוהים שאינם תושבי ישראל.

תושבי חוץ, תושבים חוזרים, דיפלומטים ובני משפחותיהם, אנשי דת, שחקני ספורט, עובדים זרים, וכמובן תיירים- החל מנוער וסטודנטים שמגיעים למטרת בילוי, או לימודים ובין אם לתקופה ארוכה או קצרה- כל אדם שמגיע הנושא ויזת תייר יכול להצטרף לביטוח מסוג זה. על ידי ביטוח רפואי לתיירים יוכלו לקבל טיפול רפואי בעת הצורך וליהנות מהביקור והשהות בארץ ללא טרדות בהקשר זה.

מדוע תיירים בישראל זקוקים לביטוח?

אתם ודאי יודעים, מניסיונכם כתיירים במדינות אחרות, בטיולים וביקורים שערכתם בחול בעבר, שכדאי מאוד לרכוש ביטוח כדי לחסוך בעלויות רפואיות כבדות בניסיון לקבל מענה רפואי במדינה זרה. יכולים לקרות הרבה דברים בלתי צפויים ביום יום, ובמיוחד בביקור אינטנסיבי במקום חדש, בו חווים באופן מרוכז יותר חוויות ויש צורך בהסתגלות למצבים, למזגי אוויר אחרים ועוד.

איך עושים ביטוח?

מומלץ לעשות סקר שוק של חברות הביטוח בארץ ולבדוק איזו חברה מציעה שירות כזה, היום בכל חברה יש תכנית ביטוח לתיירים. מומלץ לערוך השוואות מחירים ולבחור ביטוח רפואי לתיירים מותאם לאופי השהות בארץ, כך שתתקבל תמורה הולמת לצרכים ובתשלום הגון. ניתן גם לפנות ליועץ וסוכן ביטוח או לרכוש דרך האינטרנט. אם אתם מארחים תיירים, המליצו להם על חברת הביטוח שלכם.

מה כולל ביטוח רפואי לתיירים בישראל?

כל חברת ביטוח מציעה תכנית מעט שונה, בתנאים אחרים ומחירים משתנים. הסעיפים הכלולים על פי רוב בתכנית ביטוח בריאות לתיירים בישראל הם: טיפול רפואי לתיירים בסניפי קופות החולים בפריסה ארצית, וללא השתתפות עצמית. שירותי בתי מרקחת ושירותי מעבדות, טיפולי שיניים, כיסוי טיפול חירום כולל מיון ואשפוז בהתאם לתנאי הפוליסה , קבלת שירות מרופאים מומחים ועוד.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן