מתכוונים לארח תיירים? לא לשכוח ביטוח בריאות לתיירים בישראל

0
1757
מתכוונים לארח תיירים? לא לשכוח ביטוח בריאות לתיירים בישראל
מקור freepik

חושבים לארח קרובי משפחה או חברים אשר יקרים לליבכם וגרים מעבר לים בזמן הביקור שלהם בארץ? אין יותר כיף מכך, אך יחד עם ההתרגשות הנובעת מגעגוע, דאגו לתכנן מבעוד מועד את כל הפרטים החשובים והרלוונטיים לביקור זאת על מנת שתרצו להעניק לאורחים שלכם את החוויה המפנקת והמהנה ביותר.

רווחת האורחים חשובה

אין ספק שהאורחים שלכם אשר בחרו להגיע לביקור ראויים לכל תשומת הלב שלכם ולדאגה שלכם, לכן דאגו לכל פרט קטן אשר ישדרג את החופשה שלהם. התחילו בסידורי לינה, האם ישנו אצלכם בבית או בבית מלון סמוך למקום המגורים שלכם? האם הזמנתם מראש ארוחות במסעדות מומלצות? האם רכשתם כרטיסים לאטרקציות מבוקשות? חשוב לזכור שזמן החופשה מוקצב ולכן חשוב שתנסו למקסם את ההנאה והבילוי בטווח הזמן שניתן.

מלבד לתכנן אטרקציות ובילויים, חשוב שלא לפסוח גם על ביטוח רפואי לתיירים , הרי גם אותם מבקרים עלולים בדיוק כמונו להיפצע חלילה ולהזדקק לטיפול רפואי ולכן כיסוי ביטוחי נכון יאפשר להם להנות בראש שקט ובאמת להתמקד בטיול ובביקור עצמו.

דבר נוסף, דאגו לעבור על היומן שלכם בעבודה, פנו רעשים לא מחייבים ואף סגרו בלוקים של זמן אשר יוקדשו לפעילויות חשובות שתבחרו כגון לאסוף אותם משדה התעופה או ארוחת ערב משפחתית ערב לפני הנסיעה שלהם חזרה.

החשוב מכל – ביטוח בריאות לתיירים

רצוי לוודא שהאורחים שלכם אכן רוכשים ומפיקים פוליסת ביטוח אשר תואמת את אופי הביקור שלהם ואת הפעילויות שאתם מתכננים עבורם, בין אם זהו ביקור סולידי שכולל בעיקר זמן משפחתי או חווית אקסטרים שכוללת פעילויות כגון: רכיבה על סוסים, טרקטורונים ועוד..

רגע לפני שאתם רצים לבדוק איזה ביטוח בריאות פרטי הכי טוב עבור הקרובים שלכם, התייעצו עם איש מקצוע שכן יש שיקולים רבים שמשפיעים על הבחירה, כגון אלו בדיקות וטיפולים מכוסות בפוליסה: צילומי רנטגן, CT, טיפולי שיניים, ביקור במיון ועוד.

בנוסף חשוב לבדוק את המצב הבריאותי הנוכחי של האורחים ולוודא שחברת הביטוח לא תקשה או תחריג סעיפים מסוימים מהפוליסה.

יתרה מזאת, פרט חשוב שרצוי שתבדקו לפני שאתם רוכשים את פוליסת הביטוח הוא אופן ההתחשבנות אל מול חברת הביטוח, לא היינו רוצים שהאורחים שלנו יאלצו לשלם מכיסם ראשית על הטיפול הרפואי היקר במקום להנות בטיול וזאת רק על מנת שלאחר חודשים יקבלו את כספם בחזרה מחברת הביטוח.

והכי חשוב, מעל הכל, תהנו! פנו לא רק את הזמן שלכם אלה גם את הראש והלב וקבלו את האורחים שלכם בזרועות פתוחות.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן