נפתח המרכז הבריאותי היוקרתי הראשון מסוגו בעולם, המיועד לטיפולים רגשיים המשלבים גוף ונפש

0
70
צילום: יחצ

המרכז החדש ניפתח בשוויץ תחת השם: 'הקליניקה של האלפים' (Clinic Les Alpes)
מרכז בריאות יוקרתי, מוקפד, ברישיון רפואי בינלאומי, המציע טיפולים אינדבידואלים המותאמים אישית לאורח ולרווחה הרגשית שלו, באלפים השווצריים
המקום יציע שרותים מיוחדים לקהל הישראלי: ארוחות כשרות, שירותי תרגום לשפה העברית, טיפולי פוסט טראומה בעקבות המלחמה ועוד

בהרי האלפים בשוויץ, בסמוך לאגם ז'נבה, נפתח בימים אלה, מרכז בריאות יוקרתי, באופי של מלון טיפולי, הראשון מסוגו בעולם: Clinic Les Alpes"" (הקליניקה של האלפים), לריפוי הגוף והנפש.

מרכז ההבראה, מהיוקרתיים בעולם, מחזיק ברשיון של משרד הבריאות השוויצרי, המציע טיפולים המותאמים אישית לכל אורח ולרווחה הרגשית שלו. במרכז צוות מקצועי, מיומן, מהטובים בעולם, בניהם: רופאים מומחים, פסיכאטרים, פסיכולוגים,תזונאים, מאמני כושר, מתרגלי יוגה, מעסים עם הכשרה רפואית וצוות זמין 24/7 כדי להבטיח את הטיפול והיחס האישי, הטוב ביותר. הצוות של הקליניקה נבחר בקפידה המונה את מיטב המומחים הטובים ביותר בעולם בתחומם.

'הקליניקה של האלפים' מציעה חווית אירוח ברמה אקסלוסיבית, בסטנדרטים הגבוהים ביותר, בקטגוריית המלונאות העולמית, ובעלת הערכה מקצועית בינלאומית לרווחה מלאה מבחינה גופנית ונפשית המותאמת באופן מדויק ואישי עבור כל מטופל. חדרי האירוח היוקרתיים הינם סוויטות פרטיות , ולכולן נוף קסום הצופה להרי האלפים ולאגם ז'נבה.

האורח המגיע למרכז ההבראה, יעבור תחילה סקר מקיף הבודק את הרגלי חייו, מצבו הבריאותי, הגופני והנפשי, הרגלי אכילה ועוד. כמו כן האורח יעבור סדרת בדיקות כדי להתאים לו באופן אישי תפריט תזונה לזמן השהות המתוכנן על ידי תזונאית בשיתוף עם השף הראשי בדרגת כוכב מישלן. הנוסף יקבל האורח מידי יום אימוני כושר אישיים, מפגשים עם אנשי מקצוע, טיפולי ספא ועוד. לאורח יוצעו טיולים רגליים (הייקינג) עם מדריכים מוסמכים באלפים וביערות האזור, שיעורי ארט תרפי, מדיטציות, טיפול עם סוסים ועוד.

בהתאם לדרישה של הקהל הישראלי, המקום יתאים מגוון שירותים מיוחדים, כמו: ארוחות כשרות, שירותי תרגום לשפה העברית, טיפולי פוסט טראומה בעקבות המלחמה ועוד.

המלון מוקף 360 מעלות בכרי דשא ירוקים, יערות, הרים מושלגים, לצד אגם ז'נבה עוצר הנשימה בהרי האלפים בשוויץ. בקומה הראשונה נמצאים המתקנים הרפואיים, חדרי הטיפול והייעוץ, ובקומה השניה ממוקם הספא הכולל בריכה, סאונות, חמאם, חדר כושר, פילאטיס ויוגה ועוד. כמו כן, קיים מתחם דיסקרטי ופרטי המשלב טיפול מדיקלי והוליסטי.

מבנה המקום בעל היסטוריה ארוכת שנים, של שאטו מפואר אשר תוכנן ועוצב בקפידה על מנת לשמור מחד גיסא על ההיסטוריה של המבנה, ומאידך- להפוך אותו למודרני ועכשווי. סגנון העיצובי הנבחר לפנים המרכז הוא בקווי עיצוב אנגליים, אריסטוקרטים, בשילוב נגיעה כפרית.

המרכז דואג לשמור על פרטיות האורחים המגיעים למלון, תוך הקפדה על חסינות רפואית ונפשית. זמן השהות המומלץ במלון הינו כשבוע ימים לפחות ועד כחודש לכל היותר- הכל נתון לבחירת המטופלים ובהתאם למצבם.

כבר נרשמו למרכז הביראות היוקרתי : נסיכים/ נסיכות מאירופה, ראשי ממשלות, אנשי עסקים בכירים, ידוענים מפורסמים מהוליוויד ועוד.

הקליניקה באלפים הינו מיזם ייחודי של היזם והמשקיע הבינלאומי מר פטריק ווילסון, בעל חזון להקמת הקליניקה היחודית מסוגה בעולם, המשלבת את הטיפולים המקצועיים האיכותיים ביותר ומותאמים אישית, לצד שהייה יוקרתית ברמה הגבוהה ביותר.

פטריק ווילסון, מוסר: 'המטרה שלנו להעניק לאורחי הקליניקה תחושת רווחה מלאה מבחינה גופנית, נפשית וחברתית. לדבריו: "קבלת ההחלטה לבקשת עזרה לבריאות גופנית/ רגשית/נפשית דורשת אומץ. לעתים קרובות לאדם המבקש עזרה או ליקיריו יש מעט מאוד הבנה לגבי התמודדות עם מצבו, ומה נדרש לעשות והיכן לפנות לסיוע במצב שלעתים קרובות הוא מפחיד ולא ידוע'.

עוד מוסיף ווילסון: 'בClinic Les Alpes" " ישנו צוות מקצוע ומיומן לסייע ולעזור לאנשים להבין שיש פתרון. כמו כן, קיימת תכניות עבור המשפחה והאהובים של האורחים כדי לסייע להם בהבנת נושא ההתמכרויות והטיפול הרגשי'.

צילום: יחצ
צילום: יחצ
צילום: יחצ
צילום: יחצ
צילום: יחצ

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן