אטרקציות למשפחות בצפון – חו"ל זה כאן אצלנו

0
1321
אטרקציות למשפחות בצפון – חו

הקיץ מגיע? חופש גדול? או סתם בא לכם לקחת את המשפחה לטיול? זה הזמן לשתות ממיץ האקסטרים שלכם ולהגיע לחוויית שטח בלתי נשכחת בגליל המערבי. חברת טרקטורוני נוף הורדים מספקת אטרקציות למשפחות בצפון ולקבוצות בשטח. ימים אלו כוללים אירוח דרוזי בצפון, טיולי שטח בג'יפים, רייזרים, טרקטורונים לבחירתכם, מסלול שטח מאתגר, אוכל בשטח ועוד. זה הזמן להזרים אדרנלין בדם ולצאת ליום כיף מאתגר ומפנק במיוחד בצפון.

סוגים שונים של אטרקציות למשפחות בצפון:

  • טיול טרטורונים/רייזרים – כלי רכב נהדרים אלה יכולים לקחת אותנו לטיול שטח בעיקר בשטחי מישור ותנאי עפר (לחוויית מאתגרת יותר מומלץ לבחור בטיולי הג'יפים). הסיורים מתאימים לזוגות ומשפחות, כולל ילדים ובני נוער (רייזרים) בהם תוכלו לשלב סיור מדליק עם אוכל בשטח לצד טיול אקסטרים מלא אדרנלין. 
  • טיולי ג'יפים בשטח – רוצים טיול שטח קצת יותר מאתגר? שילוב של טבע מדהים, תנאי שטח וחופש אמיתי. קחו את המשפחה או החברים לטיולי ג'יפים בשטח. מתאים גם לקבוצות, ימי גיבוש לעובדים, טיולים לזוגות ועוד.
  • אירוח דרוזי – על האירוח הדרוזי שמעתם כנראה רק בסיפורים אולם זה הזמן שלכם לחוות אותו גם במציאות. הכנסת אורחים בלתי נשכחת, יחס אישי לכל סועד ואוכל מדהים מהמטבח הדרוזי העשיר.
  • קיאקים – ביצירת קשר עם החברה ניתן לשלב טיול הסמוך למתחם קיאקים מורשה בצפון ולשלב אטרקציה מלהיבה נוספת. 
  • ועוד…

איך לבנות יום גיבוש חוויתי למשפחה או לחברים:

כל חברה בינונית/גדולה המעסיקה כמות מכובדת של עובדים טוב שתדאג לעובדיה ליום גיבוש לפחות אחת לכמה חודשים. יום גיבוש חוויתי נועד לשמור על הדינמיקה והגיבוש בין העובדים, לחבר את העובדים לעסק ולעזור להם לנוח ולטעון מצברים חדשים במרוץ החיים הקדחתני שכל אחד מאתנו חי בו. בניית יום גיבוש למשפחה, לקבוצת חברים או לחברה יכול להיות אתגר לא קטן אולם ביצירת קשר איתנו בחברת טרקטורוני נוף הורדים נוכל לסייע לכם בארגון יום מיוחד הכולל טיול שטח מאתגר, ארוחת שטח בלתי נשכחת, סיור במסלולים בלתי נשכחים שיראו לכם את הטבע המופלא של ארץ ישראל וכמובן הייחודיות של אזור הצפון. 

טיולי שטח בצפון להעלאת האדרנלין:

אם אתם מחפשים אחר טיולי שטח בצפון, ארגון יום גיבוש לעובדים או יום כיף בטבע לכל המשפחה הגעתם למקום הנכון. צרו עמנו קשר באתר http://rzrvradim.co.il או בטלפון 052-6858356 ונשמח לארח אתכם וללוות אתכם לאורך כל היום החל משלב התכנון, מדריכים מקצועיים צמודים במהלך המסלול ועד השלמת היום המיוחד.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן