טיפים לנופש עם הצעת נישואין

0
3370
טיפים לנופש עם הצעת נישואין
bignews.co.il חדשות - מלונות

אחד הדברים הכי רומנטיים שניתן לעשות הוא להפתיע את בת הזוג עם הצעת נישואין רומנטית במלון או בצימר. יש הרבה אופציות להצעת נישואין – החל ממסעדה, ספא, מסיבה עם החברים או טיסה. בשנים האחרונות נעשה יותר ויותר פופולארי להציע נישואין במסגרת נופש רומנטי. לרוב במלון מפנק או בצימר. חשוב כמובן לתכנן את המאורע ולהקפיד על כמה דברים חשובים כדי שהצעת הנישואין תהיה מושלמת ונטולת תקלות. לפניכם כמה טיפים ודברים שכדאי לדעת רגע לפני שאתם עומדים להציע נישואין.

לוודא התאמה של המקום עבורכם

מלונות בישראל, לצד צימרים ויחידות נופש שונות מאפשרים לארגן הצעת נישואין שכוללת מעט הפקה והתארגנות. כמובן שאם אתם מעוניינים להציע נישואין בצורה יותר מעודנת ומסורתית עם יין וטבעת אז לא דרושה כאן התארגנות מיוחדת מבחינת צוות המלון או בעלי הצימר, אבל אם אתם מעוניינים בהצעת נישואין שהיא קצת יותר משודרגת ודורשת הפקה – אז רצוי לתאם זאת מול צוות המלון או הבעלים של המקום. ולמה? כי יש אלמנטים מסוימים שחשוב לבדוק לקראת המאורע.

כך למשל בתי מלון בנויים כך שהחדרים לרוב צמודים אחד לשני, וגם חלק מהצימרים. ולכן חשוב לוודא שהחדר שלכם לא ממוקם למשל בסמיכות לחדר או לצימר במתחם המארח משפחה עם ילדים ותינוקות. במצב כזה מפלס הרעש יעלה ויכול מאוד להיות שלא תזכו לשקט ולאינטימיות לה אתם מצפים במעמד של הצעת נישואין. אלמנט נוסף שכדאי לוודא הוא הכנות מוקדמות טרם ההגעה הרשמית שלכם לצימר. כך למשל תלייה של בלונים, קישוט של החדר, הצבת נרות וחפצים נוספים דורשת הגעה מוקדמת מראש ותכנון. שאלו את בעלי הצימר או את צוות המלון האם תתאפשר הגעה מוקדמת או אפילו יום לפני של בן הזוג על מנת להכין את הדברים. יש צימרים  שערוכים לכך והם יציעו לכם את שירותיהם בעניין הזה כאשר ביכולתם לתלות בלונים בצורה מעוצבת, נרות וכו'. אבל חשוב כמובן לתאם ולברר בדיוק. גם לגבי העיצוב – האם כמות הבלונים מספקת, הצבעים המועדפים ועוד.

הצעת נישואין באילת

זוגות רבים בוחרים בנופש מפנק באילת, ואין כמו הצעת נישואין רומנטית ומיוחדת באחד מחדרי הסוויטות היוקרתיים שבמלונות שבעיר. לאורך הטיילת וגם במיקומים נוספים בעיר תוכלו למצוא כמה מלונות יוקרתיים מאוד עם חדרי סוויטות שלא יבשו אף הצעת נישואין. מלונות באילת מציעים את כל מנעד החדרים כאשר אין שום בעיה למצוא חדר יוקרתי ומפנק או סוויטה רומנטית שתוכלו לקיים בה את הצעת הנישואין. חשוב לוודא כניסה של חברים ואורחים לחדר ולמלון – אם יש לכם צורך בכך. יש פעמים בהם הצעת הנישואין היא פרטית ואינטימית ולא כוללת את החברים הקרובים, אך יש פעמים שכן מעוניינים שחברים קרובים ייקחו בה חלק, ולכן חשוב לבדוק מול צוות המלון או בעלי המקום את הנקודה הזו. מלון בוטיק הוא אפשרות מצוינת להצעת נישואין ותוכלו למצוא בעיר כמה וכמה מלונת בוטיק איכותיים.

המלצה נוספת היא לבדוק ביקורות והמלצות על המקום בהקשר של הצעות נישואין. בידקו האם אורחים קודמים שהציעו במקום הצעות נישואין היו שבעי רצון, מה הפריע להם, האם שיתפו בטיפים ועוד.

 

הצעת נישואין בצפון הארץ

צפון הארץ הוא אחד הלוקשיינים המבוקשים להצעות נישואין, כאשר האפשרות המאוד פופולארית היא הצעת נישואין בצימר מבודד. באזור הצפון ישנו מבחר גדול מאוד של צימרים וסוויטות, לצד בקתות אירוח ויחידות שונות. גם מלונות בצפון ישמחו לארח אתכם להצעות נישואין. תוכלו בקלות לבחור את המקום האידאלי להצעת הנישואין. גם כאן בדיוק כמו במלון, חשוב לבדוק את ההתאמה של המקום לקיום הצעת נישואין. חשוב לבדוק האם הצימר ממקום באזור יחסית מבודד במתחם הצימרים או האם זה הצימר היחיד במקום. אלמנט הפרטיות הוא חשוב מאוד כאשר מגיעים לצימר וחשוב לשאול את כל השאלות לפני שמגיעים. שימו לב שגם פעמים רבות המידע המובא באתר האינטרנט הרשמי של המקום הוא לא בהכרח המידע המעודכן או המדויק ביותר, ולכן חשוב מאוד להתקשר ולדבר עם בעלי המקום, לעדכן אותו כמובן על התוכניות שלכם לקיומה של הצעת נישואין ולשמוע את הצד שלו. פעמים רבות בעלי הצימר אף יציעו לכם את עזרתם, אבל כן חשוב לקיים שיחת טלפון, ולבצע תיאום ציפיות. חשוב להבין שהמידע שבאתר הוא בסוף מידע שיווקי שמטרתו לגרום לכם להגיע למקום ולסגור עסקה, ולכן מאוד חשוב השלב של הבירורים.

הצעת נישואין במלון בתל אביב

אם אתם מעדיפים הצעת נישואין במרכז הארץ, כזו שלא דורשת לרדת לאילת או לנסוע כמה שעות לצפון, הרי שאחד הלוקיישנים הטובים להצעות נישואין הוא בחדר סוויטה מבין מגוון החדרים של מלונות בתל אביב. תוכלו להזמין סופ"ש לשישי-שבת ובמסגרתו לקיים את הצעת הנישואין. שימו לב שמלונות גדולים, כאלו שהם מלונות רשת או מלונות הכל כלול, לא תמיד ערוכים לתת מענה לשירותים ספציפיים הנדרשים במקרה של הצעות נישואין. כן תוכלו לבקש שיחכה לכם יין משובח עם שוקולדים למשל, אבל לא בהכרח תוכלו להגיע לחדר יום קודם או להכניס ספק שיתלה עבורכם את הבלונים ויקשט את החדר. מלונות בוטיק שונים כן מאפשרים את זה בחלקם, אבל יותר קל לעשות את ההכנות הדרושות למאורע בצימר שהוא יותר מקומי, עם צוות ניהול קטן ובעלים שיש לכם איתו קשר ישיר. במלון גדול והמוני יותר קשה באופן טבעי לעשות זאת.

בנוסף לסוויטה עצמה, תוכלו לגוון את הצעת הנישואין עם טיסה למשל או ארוחת שף במסעדת גורמה. יש המון אפשרויות ואטרקציות שתוכלו לשלב במהלך הסופ"ש הרומנטי שלכם בתל אביב.

הצעת נישואין בים המלח

עוד לוקיישן מעולה להצעת נישואין הוא בים המלח. ים המלח מאפשר לקיים הצעת נישואין מאוד שלווה ופסטורלית עם אווירה קסומה ורוחנית. לזוגות שאווירה כזו מתאימה להם – הרי שים המלח הוא מקום אידיאלי. מלונות בים המלח מאפשרים לרכוש חבילות נופש מסוגים שונים כאשר תוכלו לרכוש חבילת נופש לסופ"ש או ללילה אחד לאמצע השבוע. יש מגוון גדול מאוד של חדרים, החל מחדרים פשוטים ועד לחדרי סוויטות. תוכלו לשלב בסופ"ש גם מסאג' מפנק וארוחת ערב רומנטית לאור נרות ובקבוק יין משובח.

ריכוז של חדשות, טיפים ומגוון של מידע שימושי לאזור ים המלח יסייעו לכם לתכנן הצעת נישואין מוצלחת בצורה הטובה ביותר.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן