רוצים לטוס לראות משחק בחו"ל? רק דרך חבילות ספורט!

0
873
רוצים לטוס לראות משחק בחו
מקור pixabay

מרבית הישראלים אוהבים כדורגל ורבים מהם גם אוהבים לטייל בחו"ל. ברגע שמשלבים בין שני הדברים מדובר בטיול חווייתי המשלב כיף, אטרקציות מלהיבות, בידור, נופש, תרבות ועוד. אם תנסו לתכנן חוויה שכזו באופן עצמאי סביר להניח שהמחיר לא יהיה זול במיוחד. כמו כן, אתם עשויים להתבלבל בבחירת בתי המלון, באופן רכישת הכרטיסים ועוד. רכישת חבילת ספורט תאפשר לכם ליהנות מהטיול שלכם בנחת כאשר יש מי שדאג לכם כבר לטיסות, לנסיעות, לבתי המלון ולכניסה למשחקים. כל שנותר לכם הוא רק ליהנות.

כרטיסים לליברפול:

אחד היעדים המועדפים על ידי ישראלים בשנים אלה הוא ליברפול. הקבוצה האנגלית הנהדרת נחשבת כיום לאחת הקבוצות הטובות בעולם כיום, זוכת ליגת האלופות לאחרונה ואלופת אנגליה לאחר בצורת של עשרות שנים. אין ספק כי האוהדים הרבים של ליברפול בעיר עוד מימי רוני רוזנטל או אפילו יוסי בניון בעשור הקודם גורמים להורים לרצות לקחת את ילדיהם למשחקים של אחת הקבוצות האטרקטיביות והמהנות ביותר לצפייה כיום בעולם הכדורגל. יתרה מכך ליברפול היא עיר נמל נהדרת עם מגוון אטרקציות ומקומות שבהחלט שווה לראות! שילוב של טיול מלהיב לזוגות או למשפחות ביחד עם כניסה לאחד המשחקים של ליברפול יכול להיות אחד הטיולים המהנים והזכורים בחייכם ובחיי הילדים שלכם, אז אל תפספסו להזמין כרטיסים לליברפול.

חבילות ספורט לליגת האלופות:

ליגת האלופות היא מפעל הכדורגל הבכיר ביבשת וככל הנראה גם מפעל הכדורגל הבכיר בעולם לקבוצות. כאן ניתן למצוא את הקבוצות הטובות והיקרות ביותר בעולם משחקות את הכדורגל הטוב ביותר, מספקות חוויות ספורטיביות רגשים ורגעים בלתי נשכחים. אם גם אתם רוצים להיות ברגע היסטורי שבעתיד תוכלו לומר "אני הייתי שם באצטדיון כשזה קרה!" תוכלו לרכוש חבילת ספורט לליגת האלופות אצלנו באתר STAR TOUR וליהנות מכניסה לאחד המשחקים המרכזיים של המפעל בשילוב כמה לילות במלון בעיר היעד כך שתוכלו להספיק לבקר גם באטרקציות נוספות באזור. המחירים של חבילות ספורט ליגת האלופות כוללים טיסות, לינה במלון וכניסה למשחק הנבחר.

חבילות ספורט לברצלונה:

ברצלונה היא אחת הערים המרכזיות בספרד (אם כי אם תשאלו את המקומיים הם יעדיפו להיקרא קטלוניה). ברצלונה נחשבת לאחד היעדים הפופולריים ביותר בקרב ישראלים וכי מאות אלפי ישראלים אוהדים את ברצלונה. יתרה מכך ברצלונה ידועה כמסבירת פנים לתיירים מכל רחבי העולם ומודעת היטב לקהל הישראלי הרב המגיע לצפות במשחקיה. אתם אולי עשויים לקרוא לזה טיול בר מצווה לילדים אולם ללא קשר לכך שבכל מטוס לברצלונה יש ילד שחוגג בר מצווה – הרי שאוהדים רבים אחרים החולמים לראות את מסי בקאמפ נואו לוקחים חבילות ספורט לברצלונה שכבר כוללים את כרטיסי הכניסה למשחק, בתי המלון והטיסות.

צרו עמנו קשר באתר https://www.startour.co.il או בטלפון 077-5342071 ונשמח להציג לכם את האירועים המרכזיים הבאים ברחבי אירופה.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן