מתכוננים להחזרת התיירות הכפרית בפריפריה

0
3900
בחוות ביו השיטין . צילום ליטל שמואלי

תיירני הערבה התיכונה ארחו את תיירני הערבה הדרומית לגיבוש תכניות עבודה וגם נהנו מבילוי באתרי התיירות

עם חזרת הצימרים לעבודה ולקראת פתיחה מלאה של התיירות הכפרית, על מכלול האטרקציות והמסעדות, ארחו תיירני הערבה התיכונה את תיירני הערבה הדרומית למפגש לימודי, ביוזמתה של ליטל שמואלי, מנהלת מחלקת תיירות במועצה אזורית דרום הערבה.

הסיור נועד ללמידה משותפת של מרחב הערבה ובניית שיתופי פעולה בתחום התיירות, לרווחת התיירנים והמטיילים בארץ השמש – הערבה. מירב עמית, מנהלת מחלקת התיירות במועצה אזורית הערבה התיכונה אמרה: "הערבה בכללה היא חבל ארץ יפה וייחודי מבחינת תנאי השטח, ההתיישבות, החקלאות והתיירות, המאפשר היכרות עם המדבר על כל גווניו ונגיעה באורח החיים של התושבים באופן בלתי אמצעי ודרך החוויות שהם צוברים. במפגש שהתקיים בין התיירנים דיברנו על הזדמנויות, שיתופי פעולה, למדנו אחד מהשני, חווינו, צחקנו ונהנינו ואנחנו עם הפנים קדימה לקבל את פני המטיילים, על פי התו הסגול והנחיות הקורונה".

במהלך המפגש נערך סיור במספר אטרקציות תיירותיות, כגון: מרכז וידור לחקלאות, המספר את סיפורי ההתיישבות והחקלאות המקומית, מטמון בערבה במסגרת בתים פתוחים, חוות בין השיטין, בה ניתן להיות חקלאים ליום אחד, כפר האמנים האקולוגי צוקים, חוות האנטילופות, טיילו ברכבי השטח של 'פעימות מדבר' וקינחו במנות הבית של מעדניית כביש 90.

טיולי פעימות מדבר. צילום ליטל שמואלי
במרכז ווידור – חלון לחקלאות. צילום ליטל שמואלי
ליטל שמואלי ומירב עמית – מנהלות מחלקת התיירות ערבה דרומית ותיכונה

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן