קבוצת אמסלם טורס, החלה בשיווק חבילות נופש לאי היוקרה הפרטי private Island Fregate באיי סיישל

0
2947
צילום: Fregate Island Private.

הגעה אל האי מתאפשרת באמצעות מסוק פרטי והוא כולל 17 וילות מפוארות בשילוב בריכת אינפיניטי פרטית, עוזר אישי 24/7, קלנועית צמודה ויצירתיות אינסופית של הצוות המקצועי האמון להעניק חוויית נופש ייחודית ברמה הגבוהה ביותר

Fregate Island Private מציג פרטיות מקסימלית לכוכבי הוליווד, אנשי עסקים ומשפחות אצולה מרחבי העולם

קבוצת אמסלם טורס, החלה בשיווק חבילות נופש לאי היוקרה הפרטי  Private Island Fregate באיי סיישל. Fregate Island ידוע כאחד האיים המובילים והמסקרנים בעולם, הודות ליופיו המרהיב, טבע פראי, חופי הים עוצרי הנשימה והרוגע שהמקום משדר.

מזה שנים אי זה מהווה יעד סודי ומועדף על משפחות מלוכה, כוכבי הוליווד ואנשי עסקים בכירים הודות לפרטיות המוחלטת שהוא מציע לאורחיו, הרחק ממצלמות הפפראצי. האי מהווה שמורת טבע ייחודית המשמרת את האקו-סיסטם ומחבקת את הטבע הפראי. קיומם של צבי ים ויבשה באי תורמים גם הם ליצירת חוויה יוצאת דופן.

קבוצת אמסלם טורס משווקת את אי היוקרה הפרטי Fregate Island private באיי סיישל- צילום שיווק האי
מסוק פרטי להגעה לאי הפרטי Fregat Island private באיי סיישל- קבוצת אמסלם טורס צילום שיווק האי
קבוצת אמסלם טורס מציגים את אי היוקרה Fregate Island Private צילום שיווק האי
קבוצת אמסלם מציגים את אי היוקרה Fregate Island Private באיי סיישל קרדיט לצילום שיווק האי (3)
צילום: Fregate Island Private.

Fregate Island private משתרע על פני שטח של כ-2.19 קמ"ר וכולל 7 חופים פרטיים מרהיבים ביופיים. הגעה אל האי מתאפשרת באמצעות מסוק פרטי. האי כולל 13 Pool villas ו- 3 pool villa Twin. בנוסף, וילה מלכותית The Banyan hill estate המשתרעת על פני שטח של למעלה מ- 1,100 מ"ר עם מיטב המתקנים המתקדמים.

וילותPool  מפנקות המשתרעות על פני 450 מ"ר. בכל וילה ג'קוזי ובריכת אינפיניטי פרטית המשקיפים בקו ראשון לים  ב- 50 גוונים של כחול. וילות אלו יכולות להכיל עד 5 אנשים. וילות ה- TWIN גדולות במיוחד- 650 מ"ר ומשלבות חלל משותף של מבואה, סלון עם פינת עבודה, ג'קוזי ובריכת אינפיניטי עצומה בקו ראשון לים. החדרים מרוחקים ובמפלסים שונים על מנת לייצר תחושת ביחד ולחוד ועל כן, אידיאליות למשפחה מורחבת, או לקבוצת חברים.

אורחי האי ייהנו מרמת אירוח הגבוהה ביותר על בסיס  FB, כולל בר אלכוהול יוקרתי ותוצרת מקומית הכלולים במחיר. Personal assistance צמוד בכל וילה לאורך כל משך השהות, ארוחות שף מושקעות בלוקיישנים ייחודיים ויצירתיים באי, קלנועית חשמלית צמודה (באגי) לניידות חופשית באי, דייג, צלילה בריף היפה בעולם, טיולים רגליים, סיורים מודרכים בטבע, ספא מפנק, שיעורי יוגה על צוק המשקיף על האי, חדר כושר, מועדון ילדים, ביקור בחממה המאפשרות גידול עצמאי של הפירות והירקות הטריים בטכנולוגיות מתקדמות ועוד.

יעקב אמסלם, מנכ"ל ובעלים של קבוצת אמסלם טורס, מסר: "קיימת התעניינות ערה לגבי סיישל בימים האחרונים, המהווה יעד אולטימטיבי לחופשה אמיתית ואנו צופים כי במהלך השבוע יחול זינוק בהזמנות ליעד. בנוסף, למרות הקורונה, ניכרת התעניינות גוברת גם בחופשות יוקרה, אנשים צמאים לבקר באזורים בתוליים ואקזוטיים כמו סיישל, כך שאנו צופים כי בתקופה הקרובה סיישל תככב לצד דובאי בראש הרשימה".

עוד הוסיף אמסלם, "האי אותו אנו משווקים בבלעדיות הנו יוקרתי וייחודי-היהלום שבכתר- מציע חווית אירוח אחרת, הבאה לידי ביטוי בהטסה במסוק פרטי ממאהה וכלה בהצבת עוזר אישי בכל וילה, האמון למלא את צרכי הנופשים במקום ועד שימת דגש על הפרטים הקטנים ביותר ההופכים את החופשה לבלתי נשכחת- Once in a lifetime".

מרינה שכטמן-דוד, מנהלת מחלקת חופשות היוקרה באמסלם טורס, הוסיפה: "אי זה מהווה כר להגשמת כל החלומות בחופשה, צוות מקצועי של כ- 130 עובדים שכל מטרתו הנה לגרום לנופשים לחוות חוויה קסומה וייחודית שאין בשום מקום אחר בעולם. זו הסיבה העיקרית שכל המפורסמים ושועי עולם בוחרים לחזור אליו שוב ושוב". 

עלות השהות ללילה באי FREGATE ISLAND PRIVATE  החל מ- 4,777 אירו לווילה למשפחה  (2 מבוגרים+ 3 ילדים עד גיל 17), לילה רביעי חינם.

סרטון של האי FREGATE ISLAND PRIVATE:

https://youtu.be/_W29098ElmM

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן