השכרת רכבים בחו"ל – מה חשוב לדעת?

0
4643
השכרת רכבים בחו
מקור pixabay

אם אתם מתכננים טיול לחו"ל בקרוב אתם צריכים לבחון בין היתר את הצורך שלכם בהשכרת רכב שיתלווה אליכם לאורך כל הטיול. השכרת רכבים בחו"ל הוא יתרון גדול מאוד למשפחות וזוגות המתכננים טיולים הכוללים מסלול אטרקציות במגוון מקומות והם אינם רוצים להסתמך על תחבורה ציבורית ומוניות שייקחו אותם אלא לנסוע עצמאית עם רכב צמוד משלהם. 

מדוע כדאי להשכיר רכב בחו"ל?

בין היתרונות הגדולים ביותר של השכרת רכב בחו"ל היא שאתם לא תלויים בתחבורה ציבורית או בדברים אחרים כדי להגיע ממקום למקום. לא פעם שמענו סיפורים על משפחות וחברים שהיו בחו"ל, הגיעו למקום מסוים וגילו שאין כמעט מוניות או תחבורה מסודרת לחזור ממנו אל המלון. דוגמה נוספת היא שנסיעה ברכבת במעבר בין מדינות באירופה עלה להם מאות יורו לכל כרטיס. השכרת רכב לטיול בחו"ל יאפשר לכם להתנייד בצורה קלה, נוחה ויעילה ממקום למקום, בדיוק כמו בארץ ומבלי לדאוג איך להגיע ממקום למקום. יתרון נוסף הוא שניתן לשלב אטרקציות נוספות, להיות גמישים יותר בשינוי התוכניות שהכנתם מראש ועוד.

מה חשוב לבדוק בעת השכרת רכבים בחו"ל?

  • חברה ואיכות הרכב – ישנן חברות ששמן הולך לפניהן ואתם בהחלט רוצים רכב מסוג טוב שלא תצטרכו להתעסק עם תקלות וטיפולים במהלך החופשה שלכם. בדקו האם יש מספיק מושבים לכל המשפחה בסוג הרכב המבוקש, האם הוא מרווח ונעים מספיק, האם המזגן תקין וכו'. כמו כן בדקו האם סוג הרכב מתאים לצרכי הנסיעה שלכם. 
  • גודל מנוע וצריכת דלק – מנוע גדול יותר יאפשר האצה מהירה יותר של הרכב, נסיעה עם כמות גדולה יותר של אנשים ברכב וסוגים מסוימים של רכבים עם מנוע חזק יאפשרו גם טיולים בשטח אם זוהי מטרת הטיול שלכם. כמו כן בערים ובמקומות בהם יש הרים, עליות וירידות רבות חשוב לבחור ברכב עם מנוע גדול וחזק יותר. כמובן חשוב לזכור שצריכת הדלק תהיה יקרה יותר בהתאם.
  • אבזור פנימי – GPS, מצלמת אבטחה ועוד.
  • מראה חיצוני – חשוב בעיקר לאנשים מכובדים, אנשי עסקים ואנשים שאינם רוצים להיראות ברכב פשוט. 
  • מחיר הביטוח המתלווה אל אותו סוג רכב.

השכרת רכב לפי יעדים:

השכרת רכב באירופה תהיה בהתאם ליעד הנבחר ואת הרכב תקבלו במדינת היעד על ידי צוות החברה הנמצא במקום. לדוגמה: אם הטיול שלכם הוא באתונה (יוון) אז תצטרכו לחפש אחר השכרת רכב באתונה. אנו בחברת רנטאפ נשמח לספק לכם רכבים חדישים, בטיחותיים, מרווחים ונעימים להשכרה ביעדים רבים ברחבי העולם. צרו קשר באתר http://rentapp.co.il או בטלפון 0733744129 ונשמח לעמוד לרשותכם.

השאר תגובה

נא להזין את ההערה שלך!
נא להזין את שמך כאן